2009/05/21

財布見つかりました

心配おかけしました。無事、財布見つかりました。
今朝、昨日ピックアップしてもらったあたりを歩いてて彼女の車を探したけど見つからない。きっと仕事に出ちゃったんだろう。車が動き出したあたりをなんとなく覚えていて、そこの家の人に聞いてみたら…、

「ああ、知ってるよ。でも彼女はここに住んでないね。電話番号置いていったら連絡するように言ってあげる。」

助かったぁぁぁ!しかも一軒目!一日中歩き回るかと予想していたけど、見事に勘が的中。その後彼女から連絡が来て、無事、彼女と再会、財布も戻ってきました。ほんとに奇跡。もしハイウェイで拾われて、ハイウェイで降りていたら絶対に見つからなかっただろう。
家に送り届けてくれ、しかも財布を届けてくれた彼女と、彼女と連絡を取ってくれた家の方にこの場を借りて感謝の言葉を言わせてもらいます。

I went back to where I got picked up last night. I walked around the place but couldn't find her car so I visited one of the houses and asked someone about her, then the person knew her!!! She told me to leave my number so that she could talk to the driver. It's my first try and how lucky I am!!

She came visit me in the evening and I got my wallet back finally. What if she picked me up on the highway and I got off also on the highway... My wallet will be missing forever.
I really appreciate those who helped me find my wallet. Thank you so much!!

0 件のコメント:

コメントを投稿